niedziela, 5 lutego 2017

Książkowe inspiracje cz.1

Agnieszka Adamska Life Coaching Dublin
EmiliaBiedrzyckaPhotography




EmiliaBiedrzyckaPhotography
  The world is filled with people who have been handed the "worst" life has to offer...and they have come out winners! We are all winners when we say yes, and it is worth every effort to learn how. 

Agnieszka Adamska Dublin


Declan Coyle Uwielbiam jego książkę!! Jedna z moich ulubionych po którą bardzo często sięgam i która mnie inspiruje, motywuje i uspokaja. Zapraszam do podróży na zielonej platformie :) 



Agnieszka Adamska Life Coaching Dublin
Książka pozwalająca spojrzeć na życie z wielu perspektyw, z różnych odległości i pod wieloma kątami. Jeśli masz ochotę wyjść ze swojej strefy komfortu i otworzyć się na inne spojrzenie na świat, ludzi i życie, to polecam tą książkę. Choć uprzedzam, zapnij pasy nim zaczniesz czytać, bo nie wiadomo kiedy i jak intensywne możesz poczuć wstrząsy podczas tej podróży. Ja osobiście, przechodziłam od złości, oburzenia, radości, po zniesmaczenie, ciekawość, smutek do śmiechu i spokoju. Wachlarz emocji i przeżyć. Tu nie ma nic co można przyjąć w 100% za swoją prawdę albo w 100% odrzucić, to po prostu szersze, inne spojrzenie na niektóre sprawy. Były fragmenty z którymi utożsamiałam swoje podejście do niektórych spraw, ale były i takie po których chciałam cisnąć książką w kąt i nie dokańczać. Bardzo się jednak cieszę, że tak nie zrobiłam, bo już po kilku stronach znalazłam coś dla mnie cennego, wartościowego i zapraszającego do refleksji. Jednym słowem czytając ją, miałam wrażenie że jadę kolejką raz w górę, raz w dół i cieszę się że dojechałam do mety bo uwielbiam wpuszczać w swoje życie trochę innego, świeżego światła. "Księga kobiet" nie jest tylko o kobietach i nie jest tylko dla kobiet. To dzieło o doświadczaniu życia, twórczości, wolności, miłości, seksie, samotności często mylonej z osamotnieniem, o tworzeniu cudownych relacji zamiast związków, małżeństwie i o wiele, wiele więcej.  


XXXX




Agnieszka Adamska Life Coaching Dublin

“Jeśli z czegoś nie możesz wyjść, to jeszcze możesz przez to przejść.
Doświadczaj życia świadomie i UWAŻNIE. We wszystkim jest ukryty sens.”Jacek Walkiewicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz